niedziela, 5 lutego 2017

Kosmetyki w pielęgnacji skóry łuszczycowej

Dermokosmetyki dla Łuszczyków

Z racji tego ,że sama choruję na łuszczycę taki temat na post.

Zmagam się z nią od kilku lat, i wiem doskonale co oznacza ten temat. 
Przez lata przetestowałam już wiele rożnych kremów, balsamów, szamponów, mydła itd.
I wiem jedno >>>wszystko to jedna chemia, która dodatkowo podrażnia skórę. 

Niedawno odkryłam polską firmę zajmującą się produkcją dermokosmetyków.
Jak zwykle na początku nie wierzyłam w ich magiczne właściwościowi, działanie i skład.
Zamówiłam na próbę  trzy takie dermokosmetyki i .....

Powiem Ci bez żadnej pompy i ściemy >>JESTEM ZACHWYCONA!! 
Normalnie zakochałam się w nich od pierwszego użycia.

Dziś opiszę :

Wyciąg z kory dębu:
  • silne działanie przeciwzapalne i bakteriostatyczne
  • zapobiega grzybicom
  • łagodzi świąd
  • regeneruje i ochrania naskórek
  • zapobiega nadmiernej potliwości
  • uszczelnia naczynia krwionośne/hamuje upławy
  • ma działanie antywirusowe


Jest to botaniczny , delikatny balsam myjący.
Bardzo silnie się pieni > wystarczy mała dawka , co się wiąże z tym ,że buteleczka 250 g starczy na bardzo długo.
W składzie zawiera najwyższej jakości składniki pochodzenia roślinnego.
Balsam pielęgnuje najbardziej wymagającą skórę z tendencją do wysuszenia i podrażnienia.
Co bardzo ważne - nasze balsamy myjące nie zawierają:
  • SLS/SLES
  • Parabenów
  • Hydantoiny
  • Pochodnych ropy naftowej
  • Stabilizatorów piany
  • PEG-ów
  • Silikonów
  • Barwników
  • Substancji modyfikowanych genetycznie GMO 
Produkt nie testowany na zwierzętach, odpowiedni dla wegetarian i wegan.

   Botaniczny balsam do mycia włosów z wyłącznie składnikami  pochodzenia roślinnego.
Wiecie co mnie urzekło?>> brak splatania włosów po umyciu, łatwe rozczesywanie bez konieczności zastosowania odżywki. 
To nie wiarygodne. A na głowie czułam jakbym miała jeszcze raz tyle włosów. Delikatne , miłe w dotyku i świetnie się układają.

Składniki aktywne zawarte w organicznych wyciągach roślinnych skutecznie wspomagają zwalczanie łupieżu suchego, doskonale nawilżają skórę, działają antyseptycznie, pobudzają procesy metaboliczne, stymulują regenerację naskórka i zwiększają spoistość cementu międzykomórkowego, łagodzą stany zapalne i zmniejszają swędzenie skóry głowy.


No i jeszcze zapomniałabym dodać,że oczywiście MEGA wydajny.
Wystarczy niewielka ilość by stworzyć wiadro piany na głowie :-) 


Po prostu trzeba spróbować bo tego nie da sie opisać . A jak spróbujesz , uwierz mi na słowo, poczujesz ogromną różnicę .I już nie będziesz chciał/a żadnych innych kosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz